Terdetik

Kan lebih mahal nilai air mata itu kalau jatuhnya diatas tikar sejadah,apa guna dihabiskan airmata pada si dia yang telah pergi meninggalkan ku,sedangkan kasihnya Allah tak pernah pergi jauh dariku,aku bersyukur atas segala rahmat Mu,semoga dipermudahkan segala urusanku...

Sunday, September 27, 2009

waa x mau balik!!..

wuwu..akhirnya abeh gak cuti raya neh..mls giler nk balik o!..asa cam nk dok uma jek..huhu..adeke kwn aku sorg cadangkan suh berulang jek..x leh2..kalo berulang karut..nanti mesti buku x baca lansung..tara dok sana pun klas ada miss tambah la kalo dok luar pulak...mesti kemalasan meningkat secara mendadak berkali2 ganda...mood cuti xabeh lae neh..dah la cuti sem lambat lae bln 12 nuh..wuwu..xpe la..perjuangan mesti diteruskan..enjoy2 jugak..tapi stdy x leh dilupakan..huhu..impian mesti dikecapi..absolutely..yela..jenis aku neh..kalau cakap nk yg 2..nk yg 2 jugak..x mau yg lain dah..huhu ;) ...jadi usaha mesti diteruskan.lpas ne teruk sikit la..test,kuiz,assignment belambak2..assignment ri 2 pun x siap lae neh..adeh..ape nk jadi neh..xpa2..aku dah janji ngn diri aku sniri lpas raya neh mau pulun kaw2..naseb ade geng nk pulun lpas raya..ang tunggu sat subjek elektrik 2(E2063) aku nk gempur abeh2 san kalineh..huhu..yela aku serios x taw lansung pape subjek neh..masuk kelas pun angguk2 kepale jek pas 2 assigement pun x tau pape..tengok soalan pun dah bepusing kepale..motor ac la..dc la..adeh...tpi sebenarnye x de la susa sgt mane pun cume aku ne je pemalas..2 la..minggu neh dah la ade test elektrik..waa~..masak neh..dah la tak tau pape pun..hurm..xpe2..esok ape lae..p library la jawabnye menelaah..kalau dok bilik hampeh..x tido men game,movie,x pun merapu2 ngn kawan sampai tidor kul 2,3 pg..adeh..what a waste of time meh..huhu

No comments:

Post a Comment