Terdetik

Kan lebih mahal nilai air mata itu kalau jatuhnya diatas tikar sejadah,apa guna dihabiskan airmata pada si dia yang telah pergi meninggalkan ku,sedangkan kasihnya Allah tak pernah pergi jauh dariku,aku bersyukur atas segala rahmat Mu,semoga dipermudahkan segala urusanku...

Friday, October 21, 2011

doa kepada saudara semuslim kita dlm keadaan dia x tahu,Allah hantar malaikat, malaikat kata,Ya Allah bagi yg berdoa pn habuan mcam 2 jugak kat dia :)



-jgn ada peantara bila nk berdoa,tok wali ka apa ka mengarut semua 2..doa terus pada Allah..Allah Maha mendengar.. :)
-doa dimana2 sahaja,jgn tpt yg menunjukan penghinaan kpd Dia sudah
-Allah suka kita merintih dan merendah2 diri dihadapanya,Allah tuhan kita dan kita hambanya..:)
-yg paling best 2..banyak2kan lah berdoa kebaikan kat saudara semuslim kita, kalau kita doa kepada saudara semuslim kita dlm keadaan dia x tahu,Allah hantar malaikat, malaikat kata,Ya Allah bagi yg berdoa pun habuan mcam 2 jugak kat dia.. :)
-igtlah org mukmin itu bersaudara.. ^^

2 comments:

  1. Salam aku dah tak maintain lagi dah blog lama aku : ghimau.blogspot.com. Skang ni aku dah ada blog baru. Singgah dan komen la kat blog baru aku ni yer : http://gh1mau.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete