Terdetik

Kan lebih mahal nilai air mata itu kalau jatuhnya diatas tikar sejadah,apa guna dihabiskan airmata pada si dia yang telah pergi meninggalkan ku,sedangkan kasihnya Allah tak pernah pergi jauh dariku,aku bersyukur atas segala rahmat Mu,semoga dipermudahkan segala urusanku...

Saturday, October 24, 2009

Soalan..Soalan!!..huhu

1. Bekas kekasih saya adalah :
seorg budak clas account dan warganegeri selangor..huhu ;)

2. Saya sedang mendengar :
The All American Rejects-I Wanna..n banyak lae kot x tertulis..huhu

3.Mungkin saya patut :
pegi klas full sbub dah x mampu dah nk ponteng klass sem ni takut jam credit xcukup..wuwu

4. Saya suka :
main guitar dan tidor lambat sambil merapu bersama kawan2..huhu

5. Sahabat-sahabat baik saya :
keje tido dan suke saling kutok mengutok..huhu

6. Saya tak paham :
knp sy ne pemalas tahap killer vavi punye?..huhu

7. Saya kehilangan :
data assigment agama yg menyebab kan sy x keruan..wuwu

8. Ramai yang berkata :
cuba la jadi rajin sikit..pas 2 dok kata aku ne nampak cam 25 thn dah..wuwu

9. Makna nama saya
Muhammad=name nabi,cahaya,zhafran=kejayaan..amin..huhu

10.Cinta itu adalah :
x leh nk explain..tapi yg pasti x de kene mengene ngn megi cintan 2 walaupun megi sedap ngh top skang neh..huhu xD

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
korek idung..huhu

12. Saya akan cuba :
membuang sifat malas yg ada dalam diri sy ne walaupun sekitar 50% utk membuatkan aku berjaya dlm idup neh dan mengejar impian ku!!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
muslim n mukmim..huhu :)

14. Telefon bimbit saya :
mengalami masalah bangang dengan x leh tkn no 9 menyebabkan aku nk msj ngn col pun susa yg amat..wuwu

15. Bila saya terjaga dari tidur
dapati sy telah terlambat utk ke kelas..huhu

16. Saya paling meluat apabila :
membuat benda yg aku x suka dan memborinkan..huhu

17. Pesta/Parti adalah :
soalan camni pun nk tanye ke?..huhu

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
ank singa dalam discovery channel..huhu xD

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
budak2..sbub time 2 x de masalah nk fikir..keje main jek..huhu xD

20. Hari ini :
dalam sejarah kerana aku bangun awal lalu mandi dan terus memecut ke library utk menelaah teknology elektrik..huhu xD

21. Malam ini saya akan :
cube x rindu kat someone..huhu ;)..ngn cube habiskan sampai bub 3 teknology elektrik..huhu

22. Saya betul-betul inginkan :
-mendapat biasiswa utk melanjutkan pelajaran ke jepun!!..huhu
-seorang calon isteri yg solehah!! seperti sabda Nabi SAW: "Dunia adalah perhiasan dan seindah hiasan adalah wanita solehah"...huhu :)

23. Bilik yang terang atau gelap :
terang time nk gune n ofkos la gelap kalo nk tidor..huhu

24. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
nk pesan kat kawn2 ngn diri aku sniri bagi menyegerakan solat!!..jgn dok tangguh2 time nk abeh baru nk smayang!..ish2

No comments:

Post a Comment