Terdetik

Kan lebih mahal nilai air mata itu kalau jatuhnya diatas tikar sejadah,apa guna dihabiskan airmata pada si dia yang telah pergi meninggalkan ku,sedangkan kasihnya Allah tak pernah pergi jauh dariku,aku bersyukur atas segala rahmat Mu,semoga dipermudahkan segala urusanku...

Friday, October 23, 2009

Blog..Blog..Goblok..huhu xD

huhu..lama dah x update blog neh..ntah la..aku makin bz kot skang neh..ntah camne ntah tetibe je assignment boleh jadi banyak secara tiba2 pulak..mayb sbub aku suka tangguh keja kot..sbenarnye aku ne bkn nye reti ber blogging sangat..tapi saje nk abehkan masa lapang(walaupun sebenarnye banyak keje neh..huhu xD)..aku ase blog aku neh lebih menjurus citer aku jer..yg 2 je yg aku reti kot..huhu..tingat pasal mase lapang neh tringat lak aku sal tragedi yg x penah2 berlaku lae tetiba je terjadi..aku telah tersenarai utk menjadi calon penerima anugerah surat cinta peringakat pertama..huhu xD..x faham?..sbenarnye surat amaran pertama yg rata2nya digelar membe2 ku surat cinta dr lecture..huhu xD..adeh..camne lah aku bleh jadi camni..ne sbub kemalasan aku la neh nk pi klas bi..ntah nape aku mls yg amat nk pi klas dia..aku dah 4 jam dah x pegi neh..kelas math yg aku x penah2 ponteng seumur idup pun aku dah ponteng 2 jam..walaupun sejam 2 gara2 aku datang lewat lalu x dibenarkan masuk..huhu xD...tapi lpas neh mmg cuak ar..kalo clas bi ade jek aku trus kene pi la..kalo x,x sangup aku nk membayangkan aku terpaksa repeat paper gara2 x cukup jam credit pas 2 x leh masuk dewan..pergh..ngeri killer..ntah aku pun x tawu nape sem neh aku teruk sgt..keje main jek..ditambah2 plak ngn demam game pes yg melanda seiring ngn perlwanan liga2 juara turut menyebabkan aku menerima tempias,aku skang neh keja tidor kul 2,3 pagi jek..adeh..abeh pelajaran aku nk meningkat camna camni..naseb aku x jadi cam roomate aku yg ketagih dota sampai tidor kul 5,6 pagi..pas 2 gaduh la nk demam la,sakit kepala la..pas 2 siang2 keje tidor je..x produktif lansung..(kata kat org tapi aku pun lebih kurang jek..huhu xD)..adeh..final dah makin dekat tapi usaha cam hampeh..camne nk kejar impian camneh neh..adeh..ada masa lae neh..aku harus berubah demi masa depan yg gilang,gemilang,eh..(adeh x larat nk bilang daa...huhu xD)..skang neh aku buat tactic kalau de masa lapang je duduk je kat library 2..pas 2 amik buku study..kalau dok bilik tobat hampaeh je hasil nye,kalau x tidor,mrapu or men game..adeh..tensen2..tapi so far cara aku pi library 2 berkesan..nk keep it on ngn tambah kadar masa berada kat situ la utk kesan yg maksimum!!..huhu xD

No comments:

Post a Comment