Terdetik

Kan lebih mahal nilai air mata itu kalau jatuhnya diatas tikar sejadah,apa guna dihabiskan airmata pada si dia yang telah pergi meninggalkan ku,sedangkan kasihnya Allah tak pernah pergi jauh dariku,aku bersyukur atas segala rahmat Mu,semoga dipermudahkan segala urusanku...

Sunday, March 6, 2011

The raining city,Taipeng..huhu :)..part 2

seperti yg dijanjikan..sambungan dari cerita aku kat SINI..huhu xD

BURMESE POOL

-ntah..betol ke x eja camni..huhu xD..sebernarnya walaupun bernama pool tapi ianya adalah tempat air terjun..huhu..best oo mandi kat sini..view dia pun lawaa~ ja..mai la pakai ramai2 bwk famili mai bekelah kat sini..huhu :P

DSC_09331
jom2 mandi!..huhu

DSC_09971
basuh kepala dlu..huhu

DSC_09451
he3..lawa kan air terjun dia?.. ;p

TAMAN TASIK TAIPENG

-haa..tempat ni xjauh pun dari zoo taipeng 2..kira sebelah ja..best oo sini dia nya view mmg cun habeh..huhu..mai ptg2 jogging2 ka..x pun naik 'angsa kayuh' 2..best oo..huhu xD

DSC_10011
lawa je pokok dia..huhu

DSC_10121
ni la angsa yg aku dok war2kan 2..huhu xD

want some?.. :)
aku lapaq..lalu aku beli buger..nk sket dak?..huhu xD

water front
water front.. :)

ps:apapun ni trip yg best..lainkali aku nk pi lagi!!..huhu xD

*agak2 hampa taw dak pasai apa aku tuleh taipeng, the raining city?..he3 :P

2 comments: