Terdetik

Kan lebih mahal nilai air mata itu kalau jatuhnya diatas tikar sejadah,apa guna dihabiskan airmata pada si dia yang telah pergi meninggalkan ku,sedangkan kasihnya Allah tak pernah pergi jauh dariku,aku bersyukur atas segala rahmat Mu,semoga dipermudahkan segala urusanku...

Wednesday, January 27, 2010

Kau Pergi Jua..



Ari 2 aku dok selongkar file2 lama aku lam computer aku,tgok2 tejumpa plak vid ne..huhu..ne lagu apa ntah aku reka time aku baru blaja men guitar dulu,kira2 2 taun lpas...huhu..lirik pun keja ulang2 ja..huhu..tapi aku dengar2 balik cam sedap pulak(cewah puji diri sniri..huhu xD)..2 yg aku saje 2 post 2..kalau korg rajin korg dengar la..tapi yg best 2..rindu plak tgok rambut aku yg dulu 2..aku suka o fesyen rambut aku dulu 2!!..huhu xD..x mcam skang..rambut dah pendek sbub masuk blaja kan..xbest..wuwu..tapi pape pun thx 2 spupu aku kerana meminjamkan guitar yamaha yg mahal beliau 2..huhu xD

ps:kalau dengar betol2 ade bunyi ayam bekokok,agak2 korg kul bape ek time ni?..huhu xD

1 comment: