Terdetik

Kan lebih mahal nilai air mata itu kalau jatuhnya diatas tikar sejadah,apa guna dihabiskan airmata pada si dia yang telah pergi meninggalkan ku,sedangkan kasihnya Allah tak pernah pergi jauh dariku,aku bersyukur atas segala rahmat Mu,semoga dipermudahkan segala urusanku...

Monday, July 20, 2009

FISHING WAR!!!!..ha3 xD

Huhu..esok aku nk pergi berperang bersama2 pakcik dan sepupu kuh dipertandingan memancing yg akn diadakan kt kola perlis..huhu xD..amount of rm5k in cash will be awarded to the 1st winner,3k for the 2nd,and 2k for the 3rd..huhu..aku rasa2 la dpt saguhati pun jadila ditambah ngn skill memancing aku yg hampeh sbub aku dah lama x pegang joran sejak aku kecik2 dulu..huhu xD...kurang2 boleh jugak mkn makanan kat hamper saguhati 2..huhu..sbenarnya aku msuk ne pun secara x dirancang sbub tadi pakcik aku crita la kat aku tadi perihal neh..dia ckp yuran masuk rm 50 jek,aku lantas bergegas melihat kekuatan kewangan aku dirumah utk melihat samada aku mampu untuk menyertai pertarungan ini..ha3 xD..naseb ada..huhu..mana la tawu,kot2 la aku pemenang bertuah..wang besar..wang besar..ha3 xD..aku batang rod pun pinjam yg pakcik aku punya..dah la yg 2 pinjam,umpan pun paw yg dia gak..kejam sungguh perilaku ku terhadap pakcik ku itu kerna segala budi baik yg dicurahkan terhadap ku itu sikit pun tidak melunturkan semangat aku untuk berjuang bahkan aku akan memberi tentangan sengit kepadanya diesok hari..ha3 xD..ok2..its already late..esok nk bangun awal plak..huhu...wish me 4 da best k..esk kita tgok la nk dpt ikan apa,jgn ikan bilis suda..ha3 xD

1 comment:

  1. nampaknya anda ni ketagih memancing yea! benar, memancing itu best! tambah2 bila bersama sahabat2.
    :)

    ReplyDelete