Terdetik

Kan lebih mahal nilai air mata itu kalau jatuhnya diatas tikar sejadah,apa guna dihabiskan airmata pada si dia yang telah pergi meninggalkan ku,sedangkan kasihnya Allah tak pernah pergi jauh dariku,aku bersyukur atas segala rahmat Mu,semoga dipermudahkan segala urusanku...

Sunday, July 19, 2009

Malam yg sunyi! :(

wah2..malam neh aku rasa sungguh sunyi..haih..org 2 pergi P.D plak..wuwu..sungguh sedih aku kat sini..nk call pun x bleh sbub line xda kat sana..waa~..nk ikot!!!..tapi dia memandangkan aku kat sini tidak berwang dan beberapa faktor yg tidak mengizinkan jadi aku membatalkan niat suci lagi murni aku 2..huhu xD..wah2 Rindu sungguh kat beliau...sekarang beliau dah tidor kot,hurm..dia neh pun satu bknya nk call aku,aku tau la aku neh laki mmg wajib aku la yg call,tapi memandang profession aku seorg student yg hanya mampu menanam angur dibelakang rumah sebagai sumber pendapatan tetap selain hasil tuaian duit Ptptn kuh yg x seberapa sen neh ditambah ngn sikap aku yg "suka menyimpan" neh dibandingkan ngn dia yg dapat pinjaman MARA yg berjumlah kira2 4.5 kali ganda jumlah ptptn aku sbub aku dpt separuh ja..wuwu..jadi seharusnya dia lebih concern supaya mempertimbangkan untuk mengurangkan ratio aku call dia yg approximately sometimes can reach nearly 5 times me 2 calling to 1 time her calling(5 to 1) to mayb (2~3 to 1)..saya sangat berharap jasa baik cik supaya mempertimbangkan hal ini...segala jasa2 baik cik akan dikenang...tapi cik x perlu risau pape pun because what ever happened trust me u still my beloved dear!!..huhu xD..tapi sebenarnya dia dok mara aku..dia cakap kalo x da duit x yah la call..tetapi naluri remajaku yg memberontak2(ewah2)..ha3 xD..untuk call dia..tpi btol jugak spatutnya duit 2 org bagi nk guna dalam proses pembelajaran..tapi ramai yg salah guna cam aku neh..termasuklah golongan2 yg beli henset baru,moto baru dan tidak lupa juga belanja awek!!...ha3 xD...sbenarnya aku topup x da la kerap sgt aku peruntukan sebahagian wang aku pun paling kuat pun berjumlah rm10 ja seminggu..so x de la banyak sgt kan??..huhu ^^..

No comments:

Post a Comment